Çok Satan Ürünler
Çok satan ürünleri görebilir ve satın alabilirsiniz.
Çözüm Merkezi
Sipariş
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişim ne zaman kargolanır?
Kapıda Ödeme yapabilir miyim?
Siparişimi depodan/elden teslim alabilir miyim?
Siparişimi numaramı nasıl öğrenebilirim?
Siparişim neden iptal edildi?
Sipariş iptaliyle ilgili bilgi, sipariş sahibinin üyeliği sırasında kayda alınan e-posta adresine gönderilir. Siparişlerinizin banka tarafından onaylanabilmesi için bankanızda ve web sitemizde kayıtlı kişisel bilgilerinizi güncel tutmanızı öneririz.
Siparişinizin onaylanmamasının nedenleri şunlar olabilir;
Ödeme Tipi Kaynaklı:
Kredi kartı ile ödenerek verilen siparişin ödemesinin bize ulaşmadığı durumlarda iptal edilmiş olabilir.
Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak EFT/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.
Sepetime neden yeni ürün ekleyemiyorum?
Ürünün stoğu tükendiyse veya ürün stoklarla sınırlıysa belirli adedin üstü sepete eklenmeyebilir.
Kampanya döneminde tüm müşterilerimizin indirimlerden yararlanabilmesi ve daha hızlı işlem yapabilmesi için sepet limiti belirlenmiştir. Dilerseniz bu problemi yaşadığınız durumlarda kampanya sonrası sipariş oluşturabilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
Siparişinizi, sadece web sitemizden verebilirsiniz.
Ödeme
Kredi kartı ile ödenerek verilen siparişin ödemesinin bize ulaşmadığı durumlar yaşanıyor olabilir.
Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak EFT/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.